Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej - Bojanów

Parkowa 5, 37-433 Bojanów

 

Zapytanie ofertowe na sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych do Domu Opieki Dziennej w Maziarni

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bojanowie zaprasza do składania ofert na sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych do Domu Opieki Dziennej w Maziarni.

 

                                                                       Bojanów, dnia 10.03.2021 r.

Zapytanie ofertowe

na sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych do Domu Opieki Dziennej w Maziarni

I.    ZAMAWIAJĄCY:                                                    

  1. Pełna nazwa Zamawiającego: 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bojanowie  

  1. Adres:ul. Parkowa 5 , 37 – 433 Bojanów 
  2. Regon:  831301540
  3. Internet: www.gopsbojanow.naszops.pl e- mail: gopsbojanow@gmail.com
  4. Numer telefonu: ( 0-15 ) 870-87-38; (15) 814-36-07
  5. Osoba do kontaktu w ramach zapytania ofertowego:  Aneta Dul – p.o. Kierownik Domu Opieki Dziennej w Maziarni

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Domu Opieki Dziennej w Maziarni

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

15000000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

  1. Termin realizacji umowy:

Termin wykonania zamówienia/realizacji umowy IV 2021-XII 2021, szczegółowe terminy realizacji usługi będą uzgadniane z kierownikiem Domu Opieki Dziennej w Maziarni.

  1. Miejsce realizacji zamówienia:

Dom Opieki Dziennej w Maziarni, Maziarnia 66, 37-433 Bojanów

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Domu opieki Dziennej w Maziarni zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał produkty żywnościowe do Domu Opieki Dziennej w Maziarni własnym transportem, na własny koszt i ryzyko przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych wymaganych dla przewozu żywności zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz innymi aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie przedmiotu zamówienia. Koszt dostarczenia i wniesienia do Domu Opieki Dziennej musi być wliczony w oferowane ceny, Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu dostarczenia produktów.

Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień częściowych składanych przez Zamawiającego.

Wykonawca zapewnia dostarczenie produktów w godz. 7.30 do 8.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku w tym:

- pieczywo – codziennie

- nabiał, warzywa, owoce, wędliny – 2 razy w tygodniu

- przetwory, przyprawy, art. sypkie – 2 razy w miesiącu

- napoje – 2 razy w miesiącu

Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilość i asortyment dostaw, podany w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego, jest przybliżony i może ulec nieznacznym zmianom uwarunkowanym potrzebami. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w Zapytaniu ofertowym ilości Wykonawcy nie przysługują roszczenia przeciw Zamawiającemu.

Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczał produkty pierwszej klasy jakości, świeże odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktu , które obowiązują na terenie Polski oraz o aktualnych terminach przydatności do spożycia. Opakowania produktów muszą być opatrzone widoczną datą terminu przydatności do spożycia.

Zamawiający zastrzega sobie zwrot lub wymianę towaru w przypadku stwierdzenia złej jakości na koszt wykonawcy.

Ceny określone w ofercie będą obowiązywały do dnia 31.12.2021 roku.

III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT I ISTOTNE POSTANOWIENIA 

Ofertę należy złożyć na formularzu oferty druku z Załącznika Nr 1. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego i być z nim zgodna.

Do oferty należy dołączyć wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale IV oferty

  1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość zamówienia.
  2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
  3. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
  4. Stwierdzenie poprawności złożenia oferty i w/w warunków odbędzie się poprzez analizę  i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego. 
  5. W przypadku oczywistych omyłek lub braków wymaganych dokumentów Wykonawca zostanie poproszony o ich uzupełnienie lub poprawienie w sposób i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w powyższym zapytaniu ofertowym. Nie jest dopuszczalne poprawianie istotnych elementów oferty w tym zaproponowanej ceny. 
  6. W przypadku wystąpienia dwóch lub więcej równoważnych ofert z taką samą najniższą ceną Wykonawcy, którzy złożyli te oferty będą wezwani do ponownego złożenia formularzy cenowych z zaproponowaniem ponownej ceny. Ponownie zaproponowana cena musi być niższa od zaoferowanej w pierwotnej ofercie.
  7.  W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w załączniku. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane materiały spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia.

IV. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY

  1. Wypełniony formularz oferty – według druku z załącznika nr 1.
  2. Wypełnione zestawienie produktów – według druku z załącznika nr 2

 

V. KRYTERIA OCENY OFERT

 

Najniższa cena 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 

Nr

Nazwa kryterium

Waga

 1.

 

Cena

Cena brutto oferty

  100 %

brutto oferty

  100 %

 

2. Punkty przyznawane za podane wyżej kryteria będą liczone według następującego wzoru:

 

 

Nr kryterium

 

Wzór

 

 

1 - Cena brutto oferty

                                 Cmin

Liczba punktów =  x 100

                                  Cof

gdzie:

  • Cmin – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert
  • Cof – cena brutto podana w ofercie

Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, którego oferta będzie ofertą z najniższą ceną – zostanie uznana za najkorzystniejszą, tzn. otrzyma największą liczbę punktów. 

 VI. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA ORAZ OTWARCIA OFERT

 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bojanowie ul. Parkowa 5; 37-433 Bojanów w pokoju nr 7 osobiście lub  za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bojanowie, nie data nadania, wysłania). Oferty należy składać wraz z załącznikami w sposób określony  w rozdziale IV.

Termin składania ofert upływa w dniu 22 marca  2021 r. do godz. 9:00

Oferty otrzymane przez Zamawiającego po tym terminie nie zostaną uwzględnione do oceny  i nie będą rozpatrywane

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22 marca 2021 roku o godz. 9:15 w siedzibie Zamawiającego, tj. w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Bojanowie ul. Parkowa 5;
 37-433 Bojanów w pokoju nr 7.

VII. INFORMACJA DOTYCZĄCA ZAWARCIA UMOW

Wykonawca, którego oferta została wybrana w postępowaniu jako najkorzystniejsza zostanie zaproszony do podpisania umowy w terminie określonym przez Zamawiającego 

W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była pod względem liczby uzyskanych punktów kolejna bez ponownego przeprowadzenia postępowania

  1. WARUNKI ZMIANY UMOWY

Dopuszcza się zmiany treści umowy w przypadku:

- zmiany przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia

- gdy wystąpią obiektywne przeszkody uniemożliwiające realizacje zamówienia lub osiągnięcie jego celów.

  1. WYKLUCZENIA

Wykluczeniu podlegać będą wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zmawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zmawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IŻ w wytycznych programowych.

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE: 
  1. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bojanowie do zawarcia umowy.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym czasie trwania postępowania bez podania przyczyny, co Wykonawcy akceptują przystępując do niniejszego postępowania.

ZAŁĄCZNIKI: 

  1. Formularz oferty – załącznik nr 1
  2. Zestawienie produktów – załącznik nr 2                                                                                                                                         Maria Stanisławska-Błądek

Dyrektor Gminnego Ośrodka Pomocy Spoecznej w Bojanowie

DOKUMENTY:

Informacja z otwarcia ofert

Utworzono dnia 22.03.2021
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT           Otwarcie ofert na zadanie pn. „ Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do Domu Opieki Dziennej w Maziarni” odbyło się w dniu 22.03.2021 r. o godz. 9:15   Oferty...
czytaj dalej » na temat: Informacja z otwarcia ofert

Załączniki:

Zapytanie ofertowe na sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych do Domu Opieki Dziennej w Maziarni.

Utworzono dnia 11.03.2021, 19:32

Załącznik nr 1

Utworzono dnia 11.03.2021, 19:32

Załącznik nr 2

Utworzono dnia 11.03.2021, 19:31

Informacje

Liczba wyświetleń: 324
Utworzono dnia: 11.03.2021

Historia publikacji

  • 22.03.2021 13:02, Administrator
    Edycja dokumentu: Informacja z otwarcia ofert
  • 22.03.2021 13:00, Administrator
    Dodanie dokumentu: Informacja z otwarcia ofert
  • 11.03.2021 19:32, Administrator
    Dodanie załącznika: Zapytanie ofertowe na sprzedaż i dostawę artykułów spożywczych do Domu Opieki Dziennej w Maziarni.